Profesionalism dincolo de aparente

Cati oare dintre voi nu sufera de competenta in detrimentul frumusetii ? Sau de bun simt, moralitate si principii in detrimentul coruptiei, rautatii, falsitatii? Nu as vrea sa bravez trecandu-ma singura in prima categorie, dar se pare ca ma aflu cu siguranta intr-un sortiment de oameni, care cel putin la prima strigare, nu se incadreaza in multe norme.

Dar sa trec la subiectul propriu zis: sunt pe piata muncii ca sa zic asa din 2002 si am Brainsobservat niste tendinte clare la angajatori, in interviurile pe care le-am avut.Daca esti femeie, trebuie neaparat sa faci parte din categoria celor care arata de la nota 8 in sus, care sunt sigure pe ele, fara scrupule, de preferat fara copii si fara dorinte de a avea copii in viitorul apropiat. Am ramas perplexa cand, la un interviu cu cativa ani in urma, am fost intrebata daca vreau sa ma casatoresc si sa fac copii in urmatorii 6 ani. In general la interviuri nu mai conteaza daca esti pasionat de ceea ce faci si  daca ai abilitatile necesare postului respectiv.La barbati este aproape la fel de dificil, contand mai putin aspectul fizic, dar cu siguranta modelul fara scrupule, lingusitor si perfectionist iese la iveala. Este de preferat unui om de sine statator, profund si echilibrat, un personaj modern ce uzeaza de travestiuri, ce calca in picioare orice principiu si care de cele mai multe ori, este dispus a se prostitua moralmente, pentru si in cadrul jobului oferit. Nu mai vorbesc de cei trecuti de o anumita etate, categorie la care nu se mai ia in considerare nici experienta nici nimic.Pe ei pur si simplu trebuie sa-i ingropam de vii.

Am gasit pe facebook un grup la care ma inscriu si subscriu:  www.facebook.com/groups/brainnotlooks/  si care spune cam asa: “Eu cred in profesie, nu in impresie. Eu prin competenta vreau sa ies in evidenta. Vreau sa-mi dovedesc competenta, nu sa-mi salvez aparenta.” Ce isi doreste grupul? Pai simplu, sa schimbe mentalitatea angajatorilor si anume aceea ca “oamenii talentati” trebuiesc  “angajati pentru merite nu pentru trucuri la interviu.”

Mai mult decat atat cred ca sunt unul din cei potriviti pentru a promova Brains, not Looks.De ce ? pentru ca asa cum s-au obisnuit cititorii mei, eu scriu cu pasiune , numai in ceea ce cred, chiar daca este sau nu la moda si nu imi dezic judecatile.

Din multe picaturi este format oceanul si fiecare picatura conteaza, alaturati-va grupului: www.facebook.com/groups/brainnotlooks/.

Impreuna putem schimba mentalitati!

P.S. Nu stiu dupa vizualizare daca va veti intreba ca mine pentru ce companie lucreaza cel care a initiat grupul; eu cred ca s-ar putea sa fie unul din urmatoarele domenii: publicitate, comunicare sau resurse umane

3 Responses to “Profesionalism dincolo de aparente”

  1. discerne Says:

    Felicitari pentru participarea la campanie si pentru inflacararea cu care iti manifesti ideile, cu siguranta este demna de o cauza nobila! Mult succes!


Leave a Reply

