Din curiozitate: Tu Cine Esti?

Am fost intrebata de cateva dintre cititoarele fidele ale acestui blog, din pura curiozitate: ” Tu cine esti? “.psihologie

Am sa  raspund la aceasta intrebare, pe care ulterior, intr-un proces cu mine insumi, mi-am adresat-o, si am sa incerc in aceste cateva randuri,  sa ma definesc, satisfacand sper, curiozitatea.

Pai simplu, nu v-am spus? Eu sunt Traista cu Merinde, eu imbin gatitul cu emotiile si trairile. Eu sunt forma arhaica a gatitului romanesc, ce se zbate sa existe intr-un timp modern, unde nu isi gaseste locul.Eu spun povesti care nu sunt la moda, eu va aduc aminte de casa, eu sunt cea care cad, dar ma ridic si lupt, si sper, si iar ma impiedic si nu ma las batuta caci privirea mea este ancorata in lumina.

Eu sunt crestin-ortodoxa, romanca, moldoveanca, mama, sotie, prietena, femeie. Ce fac eu? Pai gatesc, scriu, muncesc, alerg, sofez, plang, rad, legan, sarut, iubesc.

Dar destul despre mine! Iata cate lucruri ti-am spus…Din curiozitate: Tu Cine Esti?

P.S. Daca mi te asemeni: Like -daca nu spune-mi cum esti…

2 Responses to “Din curiozitate: Tu Cine Esti?”

  1. O fată Says:

    Eu sunt viitoarea mamica a lui David.O stare de spirit imperfecta, o idealista pana in adancul inimii, naiva in simplitatea ei, sensibila si uneori rasfatata. Ma straduiesc sa caut frumosul in orice forma l-as gasi. Nu-i lucru usor, dar o provocare perpetua.


Leave a Reply

