Briose in doua culori

Briose in 2 culori

Briose in 2 culori

Revenim la briose, ca doar v-am zis ca am devenit fun briose. De data aceasta am facut unele cu vanilie si cacao, in doua culori, ca sa ne incante simturile. Reteta este deosebit de simpla si usoara, mi-a luat cam 10 minute pregatirea lor, o cafea bauta pe indelete cat erau la cuptor si alte zece minute sa devorez deja jumatate din ele. Iata traistuta mea plina cu ingredientele necesare:

Briose in doua culori
Ingrediente:

120 g faina
100 g zahar pudra
2 linguri cacao
1 plic praf de copt
un pumn de stafide
30 ml ulei de floarea soarelui
80 g lapte
2 oua
un praf de sare

Batem cu telul, spuma, cele doua oua impreuna cu un praf de sare si apoi adaugam uleiul si laptele. Faina o amestecam cu praful de copt, stafidele si zaharul pudra apoi turnam ingredientele lichide peste cele uscate si amestecam pana la omogenizare. In formele de briose unse in prealabil cu unt, turnam 3/4 din compozitie.

briose briose

 

Briose in 2 culori Briose in 2 culori

Restul il amestecam cu 2 linguri de cacao si turnam din nou in fiecare forma. Cu o scobitoare amestecam de sus in jos incercand a crea valuri de crema de cacao in cea galbena.

Briose Briose

Dam la cuptorul incins pentru 30 de minute dupa care facem testul cu scobitoarea(intepam, daca iese curata s-a facut, daca nu mai lasam cateva minute si repetam). Sunt extraordinare la cafea, dar si ca desert.

Briose Briose

Posted in Dulciuri. Tags: . 5 Comments »

5 Responses to “Briose in doua culori”

  1. Masaj Delicios Says:

    Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    • traistacumerinde Says:

      Ti-am citit blogul si din pacate nu avem absolut nimic comun la modul de a scrie. Ceea ce scrii tu, as fi scris eu acum vreo 11-12 ani. Modul tau de abordare ma caracteriza total acum ceva vreme. Din pacate sau din fericire modul acesta de abordare a problemelor si a vietii eu incerc sa-l schimb si cu el ,ma lupt, deci nu am ce cauta pe un blog ce se numeste delicii masaj erotic, nu din cauza ca as fi o pudica si o ipocritita, ci datorita faptului ca minunatii mei cititori printre care te numeri, ar fi cu totul dusi in eroare de gasirea mea pe un astfel de blog. Iti urez succes in tot ceea ce vrei sa faci, care are la baza sentimente curate, sincere si demne de statutul unei femei.

  2. Vission House Says:

    Demult mi-am propus sa imi achizitionez o tava pt briose! In sf am sa o fac! Ms pt reteta! 🙂

  3. Aurica Says:

    arata foarte bine si cred ca sunt la fel de delicioasa si pufoase la gust, combinatia de culori imi aduce aminte de chec, oricum mi-au facut pofta 😀


Leave a Reply

