Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor

Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor

Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor

Cand m-am apucat de aceasta reteta nu am stiut ca va deveni una din preferatele mele. Are toate calitatile necesare unei retete demne de topul clasamentului meu. Se face repede, nu trebuie sa fii un as in bucatarie ca sa o prepari, este sanatoasa, ingrasa putin si este extrem de gustoasa. Este garnitura perfecta la orice fel de friptura, dar poate fi gustata si ca fel principal. O prietena mi-a zis ca la ea in familie se cheama Reteta Turn. Voi puteti sa o botezati cum vreti, eu i-am spus simplu:

Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor
Ingrediente:
2 dovlecei
5-6 rosii
500 grame mozzarella
3 oua
2 linguri iaurt
busuioc maruntit
sare si piper

Dovleceii si rosiile spalate, dar mozzarella le feliem. Intr-o tava unsa cu ulei asezam o felie de dovlecel, una de rosie si una de mozzarella, apoi repetam pana umplem toata tava.

Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptorDam la cuptor cam 20 de minute dupa care adaugam oule batute spuma cu iaurtul, sarea, piperul si busuiocul maruntit.

oua Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor

  Mai lasam inca 25- 30 de minute pana se rumeneste! A fost tare bun ! Dovlecei cu rosii si mozzarella la cuptor

Leave a Reply

