Salata de Creveti cu Avocado

Pe vremea cand economia tarii duduia  am facut revelionul in Suedia.Hotararea a fost luata din scurt, astfel ca in doua zile aveam biletele si ne-am apucat disperati sa ne facem bagajele.

Fiind tineri insuratei , nu apucaseram sa parasim tara cu avionul, doar cu masina sau cu autocarul. Acum  era altceva , se vedea soarele si pe strada noastra(ce mai se vazu romanul imparat).Noroc ca un an mai tarziu au fost trase obloanele ca sa nu ne orbeasca soarele.

Revenind la plecarea noastra aveam avion pe data de 30, la ora 6 dimineata.Ne-a dus un prieten la aeroport . Am stat la coada si ne-am dat bagajele.Mai apoi ne-am luat frumos o cafea si ne-am pus ca niste domni pe asteptat.Si-am asteptat, si-am asteptat…Intr-un tarziu ne-am dat seama ca trecuse ora de plecare si noi preocupati de  importanta momentului n-am trecut si de a doua poarta catre avion caci cred ca aveam impresia ca o sa ne invite cineva sa urcam.Cand ne-am dat seama cat de dusi cu pluta am fost ne-am dus cu coada intre picioare la un birou de informatii si am incercat sa ne schimbam biletul.Am reusit, dar toate rudele si cunostintele s-au amuzat copios de patania noastra.

Concluzia: cine si-a petrecut ajunul revelionului in avion ?Si cine a ajuns cu 1 ora inainte de petrecerea de la restaurantul din Goteborg? Si cine a fost rupt de oboseala in seara de Revelion?Ati ghicit noi doi:tinerii insuratei.

Dar noroc ca excursia a fost foarte frumoasa pana la urma si am ramas cu amintiri de neuitat printre care si cea mai simpla reteta cu creveti:

Salata de Creveti cu Avocadocreveti

Ingrediente:

500 grame creveti

1 avocado

3 linguri maionezasalad-shrimp-with-avocado

lamaie

2 oua

ceapa verde

marar, sare, piper alb

Se trag crevetii cu putin unt in tigaie.Se scot si se amesteca cu cele 2 oua si avocado, taiate cubulete, apoi cu ceapa verde tocata marunt.Maioneza si sucul de la lamaie  se imbina cu un pic de marar taiat marunt, un praf de sare si o lingurita rasa de piper alb.Totul se amesteca,  si se serveste cu felii de paine prajita sau crutoane.

2 Responses to “Salata de Creveti cu Avocado”

  1. tanaseaurica Says:

    o idee interesanta si inedita dar excelent de delicioasa si gustoasa 😉


Leave a comment