Tarta rasturnata cu mere

Tarta cu mere

Tarta cu mere

Minunatul meu barbatel s-a declarat fun tarte. A zis ca le fac atat de bune incat nu mai vrea nimic altceva, decat o tarta in fiecare zi. Si cum eu sunt o sotie ascultatoare si supusa, m-am apucat cu disperare sa gasesc cat mai multe retete de tarte. Multe tarte si diverse, cheia marilor succese, aceasta este deviza mea pentru urmatoarea perioada. Pe cele mai alese dintre ele le voi impartasi celor mai buni prieteni, adica voi dragii mei. Iata ce avem prin Traista:

Tarta rasturnata cu mere
Ingrediente:

Fructe: mere sau pere sau piersici
Caramel: 4 linguri zahar
2 linguri apa
1 lingura unt
Tarta: 3 oua
3 linguri faina
3 linguri zahar
1/2 pliculet praf de copt
Fructele se curata de coaja si se feliaza. Intr-un ibric pus pe foc se topesc 4 linguri de zahar cu 2 linguri de apa si una de unt. Se lasa sa se formeze un sirop gros care se toarna intr-o forma Yena. Peste caramel se adauga feliile de fructe.

caramel DSCN6028

Intr-un castron se freaca galbenusurile cu 3 linguri de zahar pana se topeste acesta. Se incorporeaza si faina cu praful de copt. Separat se bat albusurile spuma si se adauga in 3 etape peste restul compozitiei, amestecand usor de sus in jos.

Tarta rasturnata cu mere Tarta rasturnata cu mere Tarta rasturnata cu mere

Se introduce tarta in cuptorul incins pentru 30 de minute dupa care se face testul cu scobitoarea.

Tarta rasturnata cu mere Tarta rasturnata cu mere

Tarta rasturnata cu mere

Minunat de simplu si gustos.

Tarta rasturnata cu mere

Tarta rasturnata cu mere

3 Responses to “Tarta rasturnata cu mere”

  1. lumearuxandrei Says:

    Buun…Arata asa…bun de se lasa cu tzunami printre masele. La tine tarta dulce cu mere, te invit pe la mine ca am tarta sarata cu praz.
    Puppp!


Leave a comment