Clatite cu dovlecei

Astazi a venit un prieten pe la noi in vizita si din vorba in vorba, mi-a spus ca el nu suporta dovleceii in mancare. Atat mi-a trebuit si am sarit in sus sa imi apar prietenii. Cum dovleceii, tocmai ei, care sunt atat de neutri si merg sub orice forma gatiti? Raspunsul a fost necrutator: Da, tocmai ei. Are fobie numai la auzul cuvantului dovlecel. Asta necesita stare de alerta. Noroc cu piata care-i langa mine, m-am dus fuguta si  mi-am pus in traista:

2 dovlecei mititeiDSCN4878

2 oua,

marar

sare si piper aveam acasa

o cana faina

100 grame branza telemea rasa

1 pahar de bere sau apa minerala

Dovlecelul il atacam si-l curatam de coaja. Il dam pe razatoare, il scurgem bine de zeama si-l amestecam cu 2 oua batute bine, sare, piper dupa gust. Inglobam faina putin cate putin, pentru a nu face cocoloase, adaugam si paharul de bere, mararul tocat bine si 2 lingurite de ulei. Aluatul trebuie sa fie putin mai gros decat la clatitele normale. Se introduce compozitia la frigider, de preferinta pentru o jumatate de ora. Incingem tigaia cu 2 picaturi de ulei in ea, si rumenim clatitele pe o parte si pe cealalta. Cat sunt inca fierbinti, presaram branza rasa si le rulam.

Pe prietenul nostru nu l-am convins, chiar dupa atata munca ca sunt deliciosi dovleceii, dar pe iubitul meu da. Pofta buna la dovlecei!
3 Suisses - VIP

Leave a comment