Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor

Cartofi taranesti

Imi plac cartofii la cuptor sub orice forma. De ciuperci nu va mai zic, sunt preferatele mele. Numai cu cartofi si cu ciuperci pot supravietui, caci sunt o gramada de moduri de a gati aceste legume. Dar sa va povestesc reteta, pe care am facut-o azi. M-am dus la camara si mi-am ales urmatoarele:

Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor
Ingrediente:

cartofi 1kg
ciuperci 1/2 kg
sunca taraneasca 200 de grame
1 pahar de vin
ulei un strop
sare, piper si cimbru
1 ceapa

Se spala si se curata cartofii si ciupercile. Sunca o taiem bucatele mici si subtiri.

Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor

Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor

Taiem cartofii rondele subtiri si ciupercile pe din doua, ceapa o tocam julien, aranjam in tava un rand de cartofi, unul de ciuperci, unul de sunculita si unul de ceapa, stropim cu putin ulei, adaugam sare si piper, cimbru, si la sfarsit paharul de vin.Ā Dam la cuptor pentru 40-50 de minute. Ne-am batut pe acest fel de mancare !

Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor

Cartofi taranesti cu ciuperci la cuptor

Leave a comment