Peste la cuptor cu cartofi unguresti

In sfarsit am gasit la pescaria mea favorita stiuca proaspata. Pentru ca sotul este pretentios la peste, am luat si pastrav deoarece acest fel de mancare se potriveste la orice peste slab. Traista e plina cu cartofi, usturoi si ceapa, dar mai am nevoie de cateva condimente. Am un magazin micut, pe o strada ce arata ca-n perioada interbelica, plin cu tot felul de condimente. M-am strecurat si pe acolo si mi-am facut traistuta plina cu bunatati. Iata ce a rezultat:

Peste la cuptor cu cartofi unguresti

Peste la cuptor cu cartofi unguresti

Peste la cuptor cu cartofi unguresti
Ingrediente:

peste slab (pastrav, stiuca, pangasius etc)
cartofi 1 kg
o capatana de usturoi
2 bucati de ceapa
boia dulce si iute
boabe piper rosu
ulei de masline
vin alb un pahar
busuioc
cimbru

Cu o seara inainte sau macar cu o ora, punem pestele curatat si spalat intr-un castron lung si il frecam cu sare grunjoasa peste care presaram: busuioc maruntit, ulei de masline, piper rosu si un pahar de vin alb, apoi unul de apa.

Stiuca si pastravi Stiuca

Il lasam sa se odihneasca in aceasta baie si spalam intre timp, cartofii cu coaja cu tot si-i taiem in sferturi, curatam ceapa si usturoiul, ungem o tava cu ulei, dupa care asezam toate legumele in ea. Presaram sare, cimbru, boia dulce si boia iute din plin, picuram ulei, dupa care introducem la cuptor ( daca nu suportati iute puteti sa scoateti condimentele de iuteala).

cartofi unguresti Peste la cuptor

Dupa vreo 30 de minute ne incumetam si scoatem pestele din frigider de la odihna, il asezam frumos intr-o tava, turnam deasupra toate mirodeniile in care a stat si il introducem si pe el la cuptor. Inca vreo 20 de minute si avem o minunatie de peste la cuptor cu cartofi unguresti.

Peste la cuptor cu cartofi unguresti

Peste la cuptor cu cartofi unguresti


Miniprix.ro

4 Responses to “Peste la cuptor cu cartofi unguresti”

  1. lumearuxandrei Says:

    Maine poposesc si eu la pescarie, pescaria mea, nu a ta. Super tare ca ai gasit stiuca, nu se gaseste asa de usor.

  2. Pishky Says:

    chit că nu sufăr peștele.. așa mi-ai făcut o poftă =))


Leave a comment