Tortilla cu dovlecei si vinete

Asta-i un fel de mancare savuros. Este unul din preferatele mele, singurul defect al sau fiind, ca se termina rapid. Traista mea inca e plina de la bunici cu dovlecei si vinete, deci trebuie sa DSCN5067profit de ce mai am in ea.   Sa vedem, va place?

O altfel de Tortilla

Ingrediente:

300 grame de cartofi

doi dovlecei

o vanata

o ceapa

6 oua

ulei, sare , piper

rosii pentru garnitura

patrunjel tocat marunt

Curatati legumele de coaja, cartofi, dovlecei, vinete si taiati-le in felii subtiri. Puneti cartofii la fiert in apa cu sare, dupa 20 de minute adaugati vanata si dovleceii, lasandu-le inca 5 minute sa fiarba. Rasturnati apa si lasati-le la scurs bine intr-o strecuratoare.

DSCN5053 DSCN5054

Intre timp curatati si taiati ceapa rondele, puneti-o la calit in ulei incins in prealabil intr-o tigaie. Dupa ce s-a rumenit adaugati restul legumelor fierte si lasati-le sa se patrunda cu aroma cepei si cu uleiul 5 minute. Bateti ouale cu sare si piper, adaugati patrunjelul si turnati-le peste intreaga compozitie din tigaie.

DSCN5062 DSCN5061 DSCN5064

Lasati-le la foc mic, cu capacul pus, 20-25 de minute pana se rumeneste oul. Taiati tortilla ca pe pizza si serviti-o langa felii proaspete de rosii. Eu nu mai pot, deja am mancat tot, voi?

DSCN5066 DSCN5068

Leave a comment