Frigarui de miel

Aceasta reteta o am din Grecia, unde am mancat cele mai bune frigarui de miel dinfrigarui miel viata mea, la o terasa superba aflata pe o stanca,  cu  marea langa.Nici nu stiu cu ce sa va fac pofta cu locatia sau cu mielul.Cred ca am sa incerc cu amandoua, ca sa va deschid apetitul de vacanta.

Frigarui de miel

Ingrediente:
-400 gr pulpa de miel fara grasime
-un pahar de vin rosu
-o lingura de mustar
-menta proaspata tocatamiel
– ardei iute
-cimbru uscat
-sare
-piper negru si o legatura de rozmarin, lamaie

Amestecati vinul cu mustarul, menta tocata marunt, sarea, piperul si ardeiul iute taiat bucatele mici.In aceasta marinata puneti mielul taiat bucatele si lasati-l la marinat in frigider de azi pana maine(daca va grabiti minim- 3 ore). Apoi puneti bucatelele pe stick si asezati-le,  la foc mediu sa nu se arda pe gratarul de la aragaz.Daca dispuneti de curte si gratar nu treibuie sa va mai dadacesc, stiti deja. Sfatul este sa le stropiti cu marinata ramasa pe toate partile rumenite, ca sa nu se usuce. E o nebunie daca le serviti cu urmatoarea salata: 5 catei usturoi zdrobiti amestecati cu 6 castraveti rasi pe razatoarea cea mare, 100 de grame branza de vaci, sare ,sucul de la 1/2 de lamaie si iaurt gras 150 grame.Decorati cu frunze de menta sau rozmarin.

One Response to “Frigarui de miel”

  1. mircea Says:

    AM PREPARAT DEJA.O MINUNATIE.


Leave a comment