Chiftelute cu soia

Chiftelute marinate

Pai daca tot e post, sa-i dam inainte cu retetele. Astazi am fost obraznica si m-am incurcat cu niste chiftelute cu soia, imbibate cu un sos de rosii facut de mine cu usturoi, ceapa si busuioc. Mi-am pus traista in spinare si am atacat un magazin cu produse naturiste, cerand niste soia, nemodificata genetic sub forma de granule. Dupa ce am verificat inscriptia de pe punguta de soia, am facut un ocol pe la piata ca sa imi agonisesc si celelalte merinde.

Chiftelute cu soia marinate
Ingrediente:

100 grame soia granule
2-3 cartofi mari
2 bucati ceapa
o capatana usturoi
4 rosii
busuioc, cimbru
sare si piper
putintica faina
si o urma de ulei
Am curatat cartofii si i-am spalat. I-am pus la fiert si intre timp soia a stat la inmuiat in apa cu sare si cimbru. Dupa ce au fiert cartofii, i-am transformat intr-un piure si i-am amestecat cu soia, care am scurs-o in prealabil de apa.

Cartofi Chiftelute marinate

Ceapa si jumatate din capatana de usturoi le-am dat pe razatoare si le-am inglobat in compozitie, dupa care am adaugat sarea si piperul. Apoi se fac chiftelute mici care se dau prin faina. Chiftelutele le puteti praji in ulei ori le dati intr-o tava la cuptor sa se coaca (aveti grija sa ungeti tava bine si s-o tapetati). Eu am facut si una si alta.

Chiftelute Chiftelute marinate Chiftelute prajite

Pentru sos, calesti usturoiul si ceapa tocate marunt in ulei incins si stingi cu rosiile pe care le-ai taiat in bucatele si un pahar cu apa.

sos de rosii

Dupa ce s-au fiert rosiile, pasezi totul cu un blender sau dai prin sita compozitia, si apoi adaugi busuiocul tocat marunt si chiftelutele, lasand pe foc inca 3 minute. Potrivesti de sare si piper. Daca vrei poti servi  totul langa o garnitura de cartofi natur .

Chiftelute marinate

FunGift.ro

3 Responses to “Chiftelute cu soia”

  1. lumearuxandrei Says:

    chiar apetisant


Leave a comment