Snitele de vinete

Snitel de vinete

Snitel de vinete

Incep sa apara vinetele noastre bune si gustoase, mari si frumoase. In concluzie am inceput si eu sa ma interesez ce as mai putea face nou din vinete.

Aceasta reteta nu e ultima strigare in domeniu, dar cu siguranta este delicioasa. Snitelele de vinete pot fi servite langa snitele de pui ca sa avem diversitate. Am mers la piata si mi-am umplut traista cu vreo 3 vinete potrivite ca marime, niste oua si putintica faina.

Iata reteta:

Snitele de vinete

Ingrediente:
3 vinete
200 grame faina
2 oua
lapte sau bere cat cuprinde
ulei
sare si piper

Am spalat vinetele, le-am feliat subtire si le-am presarat cu sare, lasandu-le asa cam vreo 30 de minute, sa iasa amarul din ele. Intre timp am facut un aluat mai gros de clatite din faina, 2 oua si lapte sau bere, sau apa minerala- ce aveti prin casa, dar cu bere sunt exceptionale.

Snitel de vinete Snitel de vinete

Am incins uleiul in tigaie, am luat cate o felie si am dat-o prin aluat pe o parte si pe alta si le-am zvarlit fara mila in ulei.

aluat de clatite Snitel de vinete

Dupa 5 minute le intoarceti si pe partea cealalta si puneti capacul pentru a se patrunde bine. Cand le-am scos, le-am lasat pe un servet de hartie ca sa-si lase surplusul de ulei. Le puteti servi cu un sos facut din castraveti rasi, branza de vaci, sare, usturoi zdrobit si zeama de lamaie. Sunt delicioase !

Snitel de vinete

Leave a comment