Sarmus – Salata de vinete cu rosii coapte

Cine este carnivor convins il rog sa schimbe blogul sau din contra il provoc, sa vada, ca se poate trai cu mancare vegetariana. Salata de vinete cu rosii coapte

O sa incep cu o reteta de pe vremea bunicii, care cred ca se potriveste perfect cu Traistuta mea.

Sarmus – Salata de vinete cu rosii coapte

Ingrediente:

vinete

4-5 rosii

o capatana de usturoi

ardei grasi

sare si un strop de otet

Mi-am suflecat manecile si ca o gospodina veritabila, am intepat cu furculita vinetele si rosiile, dupa care le-am introdus la cuptor impreuna cu vreo 5 ardei grasi. Daca va intrebati de ce le-am intepat, ei bine pentru ca acum vreo 8 ani cand am facut prima oara vinete la cuptor si nu coapte pe aragaz, am aflat si eu de ce se inteapa vinetele, in urma unei bubuituri de proportii care mi-a transformat cuptorul intr-o frumusete de pictura. Deci daca nu vreti sa va pocneasca in cuptor vreo vanata ca si in cazul gospodinei de fata, atunci intepati vinetele sau le coaceti pe aragaz.
Vinete Rosii Ardei copti

 

 

 

 

 

 

Dupa ce s-au copt (aveti grija sa le intorceti in timpul coacerii de pe o parte pe alta), curatam de coaja toate legumele mai sus mentionate.

Salata de vinete cu rosii coapte Vinete coapte Salata de vinete cu rosii coapte

 

 

 

 

 

 

Tocam apoi vinetele si rosiile, le amestecam unele cu altele, dar si cu usturoiul zdrobit, punem ulei si sare dupa gust si placere. Servim langa ardeii copti si stropiti cu otet. Va place Sarmusul?

Salata de vinete cu rosii coapte

FunGift.ro

Leave a comment