Ardei si rosii umplute

Ardei si rosii umplute

Ardei si rosii umplute

Imi plac rosiile umplute si ele sunt extraordinare daca sunt doar cu orez, ciuperci si cateva radacinoase. Sunt perfecte pentru vremea foarte calduroasa dar si pentru cei care tin dieta, caci orez cu legume nu are ce sa-ti dauneze, mai ales daca-i pui si un ardei iute langa, ca sa ardem toate caloriile. La fel de bine putem sa umplem si vreo 2-3 ardei pentru diversitate. De la piata am umplut traista cu prospaturi:

Ardei si rosii umplute
Ingrediente:

500 grame ciuperci
200 grame orez
1 telina
2 morcovi
2 cepe
150 ml bulion rosii
60 ml ulei
patrunjel si cimbru
sare si ulei
vreo 5 ardei mari si frumosi
vreo 5 rosii mari si frumoase

Mi-am suflecat manecile , mi-am pus sortul de gospodina si m-am apucat de treaba. Am spalat, curatat si taiat ceapa marunt dupa care am calit-o in ulei. Intre timp am reusit sa spal morcovii si telina, le-am dat pe razatoarea mica si le-am trantit pe toate peste ceapa.

Ceapa si telina ceapa tocata morcovi razuiti

Cu ciupercile am procedat la fel, le-am spalat , le-am taiat si le-am pus peste restul legumelor. Am spalat orezul bine, la fel patrunjelul si cimbrul. Acestea din urma le-am tocat marunt si le-am adaugat impreuna cu orezul peste restul compozitiei, pe care am potrivit-o de sare si piper.

orez DSCN5064

ciuperci

Ardeii si rosiile le-am spalat si le-am taiat la varf, un capac. Rosiile le-am scobit de miez pe care l-am adaugat intr-un castronel alaturi de bulionul de rosii si un pahar de apa.

ardei grasi rosii

umplutura ardei

Compozitia din tigaie am indesat-o bine in rosii si ardei.

Rosii umplute Ardei umpluti

Le puneti pe toate intr-un vas unde adaugati si bulionul. Introduceti in cuptor pentru 40-50 de minute (sa fiarba bine orezul) si serviti alaturi de ardei iute. Cine nu tine post la mancare dar poate tine la rautatea din gura, poate sa adauge si o lingura de smantana.

Ardei si rosii umplute Ardei si rosii umplute
Miniprix.ro

Leave a comment