Taietei de casa

Taietei de casa

Taietei de casa

Cine nu stie gustul taieteilor facuti in casa, nu stie ce a pierdut. Se fac foarte simplu si au un gust extraordinar. Se pot adauga la supa, ciorba sau putem pune zahar si lapte, manacnd alaturi de copii minunatii taietei cu lapte. De fiecare data cand fac taietei, imi aduc aminte de copilaria mea din casa bunicii mele. Sa va invat sa faceti taietii de casa mi se pare ca o chemare pentru Traista cu merinde. Aveti nevoie de doar 3 ingrediente:

Taietei de casa:
Ingrediente:

1 ou
90 grame faina
un praf de sare

Intr-un castronel punem faina si facem o adancitura in mijlocul ei. Adaugam oul si un praf consistent de sare, daca doriti sa-i aveti sarati. Framantam cam 10 minute, pana devine un aluat moale, nelipicios(daca mai e nevoie mai adaugam putina faina) si elastic(cand se apasa cu degetul, aluatul revine). Lasam alte 10 minute sa se odihneasca timp in care ne bem cafeaua. Apoi facem o foaie subtire pe care o lasam alte 10 minute sa se usuce.

Taietei de casa

Ne terminam restul de cafea si de citit presa pe net si ne apucam de feliat taieteii. Foaia o rulam toata strans( ca pe un sul) si taiem feliute subtiri.

Taietei de casa

Taietei de casa

Apoi desfacem feliutele si le rasfiram pe un platou, lasandu-le alte 10 minute la uscat. Acesti taietei se fierb in ciorba/supa cam 12 minute sau in lapte daca facem taietei cu lapte- desertul preferat al fiului meu cel mic.

Taietei de casa

Taietei de casa

Leave a comment