Clatite americane

Clatite americane

Clatite americane

Cine nu a facut clatite americane, nu stie ce a pierdut. Sunt la fel de bune ca cele normale, dupa iubitul meu mai bune decat cele normale, iar dupa copil sunt din povesti. Acum na, fiecare cu preferintele lui, dar va asigur ca rele nu au cum sa fie. Mi se pare totusi ca parca se fac mai usor si mai repede astea americane. Poate este doar impresia mea, voi veti decide:

Clatite americane
Ingrediente:

3 oua
450 de grame de faina
1 pliculet praf de copt
450 ml lapte
esenta de vanilie
6 linguri cu varf de zahar tos
Bucati mici de fructe (optional)
ulei

Se sparg intr-un castron cele 3 oua si se bat cu telul, amestecandu-se cu zaharul tos, laptele, esenta de vanilie si o lingurita de ulei. Apoi se adauga treptat faina cu praful de copt si se amesteca bine pentru a nu se forma cocoloase. Am adaugat si bucatele mici de mere date prin zahar si scortisoara, dar este optional, puteti sa le faceti si simple.  Aluatul este unul mai gros decat la clatitele normale si ar fi bine sa-l lasati sa se odihneasca 20-30 de minute. Daca totusi sunteti grabiti merge si asa.

Aluat clatite Aluat clatite Clatite americane

Se incinge putin ulei si se pune aluat in tigaie cam de marimea unei palme. Se lasa 3 minute dupa care se intorc pe partea cealalta. Dupa alte 3 minute sunt rumenite si putem sa le scoatem. Repetam pana se termina aluatul. Se pot servi cu smantana si dulceata. Eu am amestecat smantana cu un pic de gem de caise si un strop de sirop de zmeura. Au fost delicioase !

Clatite americane

Clatite americane

Leave a comment