Parjoale din cartofi

Parjoale din cartofi

Parjoale din cartofi

Cui nu-i plac chiftelele sau cum se mai numesc in moldova: parjoale. Eu sunt innebunita dupa ele, iar acestea merg foarte bine ca mancare cu o salata langa, sau marinate cu un sos de rosii cu usturoi si ceapa, sau pur si simplu ca garnitura langa o friptura suculenta. Ingredientele sunt putine si nu avem nevoie decat de minima indemanare. Traistuta si-a suflecat manecile si-a gatit parjoale:

Parjoale din cartofi
Ingrediente:

4-5 cartofi mari
1 ou
sare si piper
2 linguri pline cu faina
1 ceapa rasa
patrunjel
ulei

Am curatat si spalat cartofii si ceapa, le-am dat pe razatoarea cu ochiuri mici.Le-am adaugat un ou batut bine, 2 linguri faina si patrunjelul tocat marunt, sare si piper dupa gust.

Chiftele din cartofi Chiftele din cartofi

Intr-o tigaie am pus uleiul la incins si am facut bilute rotunde cu mana, pe care le-am aplatizat si le-am pus la prajit. Dupa 5 minute le-am intors pe partea cealalta si le-am mai lasat inca vreo 5-7 minute, sa se patrunda.

Parjoale din cartofi

Le-am scos pe hartie absorbanta si o parte le-am servit proaspete cu salata langa.

Parjoale din cartofi

Parjoale din cartofi

Cealalta parte le-am facut un sos dintr-o ceapa, maruntita pusa la prajit impreuna cu 4 catei de usturoi intr-o lingura de ulei. Am stins cu 2 pahare de bulion de rosii cam dupa 3 minute, si am pus capacul lasandu-le inca 10 minute. In acest sos am asezat chiftelele mele, le-am mai lasat pe foc inca 5 minute si le-am servit a doua zi cu friptura proaspata. Si uite asa am avut 2 feluri de manacare intr-unul singur.

Parjoale din cartofi

Parjoale din cartofi

6 Responses to “Parjoale din cartofi”

  1. florentin draganescu Says:

    Cat de simplu e!! Cand auzeam de parjoale, ma gandeam ca trebuie sa fie tare complicat, cu multe ingrediente…si cand colo ce sa vezi…MS! …pentru lamurire!

  2. Diana Says:

    Traistuto , imi plac parjoalele tale … oare ptr ca-s moldoveanca ? 🙂

  3. Anonymous Says:

    SUPER TARE SI FOARTE GUSTOS 🙂


Leave a comment