Omleta cu ciuperci si branza

Omleta cu ciuperci si branza

Omleta cu ciuperci si branza

Cand sunt disperata si nu stiu ce sa fac repede de mancare pentru 3 barbati vanjosi, apelez la multitudinea de omlete pe care stiu sa le fac. Fac doua mari in acelasi timp pe doua ochiuri,  pe care le impart in patru, adaug o salata sau niste muraturi si gata cina. Scapa-ai si in seara asta.  Ba am mai tras la desert si niste clatite americane, ca nu aveam de nici unele gatite prin casa, si n-a murit nimeni de foame:

https://traistacumerinde.wordpress.com/2013/09/25/clatite-americane.

Omleta cu ciuperci si branza

Ingrediente:

8 oua
300 grame branza
o ceapa
6 ciuperci
ulei, sare, piper, boia iute

Am curatat si taiat ceapa marunt, ciupercile la fel(cu tot cu codite) si le-am calit in putin ulei. Am ras branza si am amestecat-o cu 8 oua batute zdravan cu un praf de sare. Am asezonat cu putin piper si un praf de boia iute .

DSCN6506DSCN6509

Omleta

Compozitia am adaugat-o peste ciupercile si ceapa din tigaie, am acoperit si am lasat la foc domol cam 10-15 minute. Muraturile au mers de minune cu omleta.

Omleta cu ciuperci si branza

Omleta cu ciuperci si branza

Leave a comment