Pulpe de pui cu orez la cuptor

Pulpe de pui cu orez
M-am tot gandit cum sa numesc acest fel de mancare, pe care l-am gatit azi:pilaf cu pui, pui cu orez, pui cu orez la cuptor, pilaf de orez cu pulpe de pui etc., caci m-am pierdut in cate denumiri sunt pe internet, pentru acelasi fel de mancare. Pana la urma am tras la sorti si a iesit:
Pulpe de pui cu orez la cuptor:
Ingrediente:
-carne de pui( eu am avut un taran zdravan si i-am folosit pulpele muschiuloase)
-un castronel de orez
-4 castronele de apa sau supa de legume
-4 linguri de vin alb
-2 cepe
-1 ardei gras
-100 grame unt
-sare si piper
-multa dragoste

Se ia ceapa si ardeiul se spala, se taie marunt si se calesc legumele, in 100 de grame de unt. Dupa ce se inmoaie ceapa si ardeiul, se adauga orezul, se amesteca bine pentru a fi patruns de unt si aromele din legume si se stinge cu apa sau supa de legume, in cantitatile mentionate anterior.
DSCN4931 DSCN4955

Se potriveste de sare si piper, se adauga pulpele de pui (sau ce parte a puiului ati pregatit) si se introduce pentru o ora la cuptor. Se verifica dupa 30 de minute ca sa vedem daca a ramas orezul sec fara lichid, si daca da, mai adaugam putina apa, amestecand ca sa nu se prinda.

Pulpe de pui cu orez
Miniprix.ro

Leave a comment